Creations Iwony

Wpis

wtorek, 04 lipca 2017

Powracam.

Powoli powracam do normalnosci, dwa tygodnie temu zrezygnowalm z pracy i powrocilam do zajmowania sie domem. Po rozmowach z rodzina doszlismy do wniosku ze jest lepiej jak jestem w domu, w pracy zaczelo sie robic nie ciekawie, moje dziewczyny siedzialy same w domu, bylo nie posprzatane, nie mialam czasu na gotowanie, czyanie, szycie i krzyzykowanie a dodatkowe pieniadze nie byly tego warte. Pierwsze wzielam sie za porzadki, wszystko co bylo nie potrzebne poszlo do donacji a ten weekend spedzilam z dziewczynami poza domem. Dopiero dzisiaj mialam okazje na krzyzyki wiec wyciaglam moje bociany. Mam nadzieje ze nie zapomnieliscie o mnie i ktos tu jeszcze zagladnie.

 

bociany

Szczegóły wpisu

Tagi:
brak
Autor(ka):
ella1101
Czas publikacji:
wtorek, 04 lipca 2017 17:38

Polecane wpisy

  • Przeprowadzka.

    Jestem w nowym miejscu - Tutaj.

  • Czytanie.

    Jakis czas temu moj brat przyslal mi ksiazke, Przyjaciolki ze Staromiejskiej i chyba sie w koncu za nia wezme. Raz na jakis czas lubie poczytac po polsku zeby

  • TUSAL - Maj.

    Tusalowy sloiczek z kociakami.

Komentarze

Dodaj komentarz

  • piegucha napisał(a) komentarz datowany na 2017/07/08 00:25:35:

    Ja zagladam :)
    Trudna decyzja, ale i ja podjelam podobna w kwietniu. Nie wszystko dla kasy, nawet najwiekszej, sa wazniejsze sprawy w zyciu :)

Dodaj komentarz